1. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.


2. A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Internet-kereskedelmi Üzleti Feltételeinket" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.


3. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t  tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


4. A rendelések feldolgozása
A rendelések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra.


5. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizhetjük, ezért kérjük, hogy a telefonszámát ( ha nincs vezetékes a mobilt )  minden esetben adja meg! Telefonszám megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni !
A későbbi vásárlás megkönnyítése érdekében  regisztráció szükséges.


6. Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Az utánvétes fizetés felára bruttó 500Ft/csomag.


7. Szállítás és szállítási díjak
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Külföldre nem szállítunk. A megrendelést követő munkanapon csak abban az esetben tudunk szállítani, ha a megrendelés déli 12 óráig beérkezik rendszerünkhöz.  Az ezután beérkezett rendeléseket csak a megrendelés napját követő második munkanapon postázzuk. A szállítás díja bruttó 35.000 Ft-ot meg nem haladó rendelések esetén bruttó 2500 Ft/csomag. 35.000 Ft felett a szállítás ingyenes!


8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


11. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


12. Garancia
Az eladó az általa eladott árukra szavatossági időt vállal. A szavatossági idő az adott árun van feltüntetve.

13. Vásárlástól való elállás
A vevő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a telephelyeinken. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.  A visszatérítés a szállítási és csomagolási költségre nem vonatkozik, csak a megrendelt termék vételárát térítjük vissza.

14. Felelősség
A Shellshop.hu  semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat. 
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Shellshop.hu Áruház akadálytalan működését és a vásárlást. 
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon. 
- Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése. 
- Bármely szoftver nem megfelelő működése. 
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.


A Shellshop.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

15. Panaszaikkal...
...az alábbi szervhez fordulhatnak:

Hajdú-Bihar Megyei  Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 4024 Debrecen, Vármegyeháza u.1/a.
Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 83.
Telefon: (52) 507-596
Fax: (52) 507-598