Shell Shop - Kenőanyag, motorolaj, autóápolás

Hungarian formalEnglish
Új Magyarország Fejlesztési Terv

Az Optimus 92 Kft 2008-ban. pályázatot nyújtott be a GOP-2.2.3-08 jelű pályázati konstrukcióra.

A megvalósítandó projekt címe: „Optimus 92 Kft. E-kereskedelem fejlesztése”

A projekt célja: Internet áruház fejlesztése – a vevők kiszolgálási színvonalának növelése céljából.

 

Hatása: Az új értékesítési forma bevezetésével a kiskereskedelmi vásárlók és viszonteladók egyaránt egyidejűleg a teljes árukészletből választhatnak; teljes körű tájékoztatást kapnak a termékekről, tájékozódhatnak az árakról, a vásárlási feltételekről; megkönnyítve, egyszerűsítve ezzel döntésüket. A kiszolgálás gyorsabb, kényelmesebb. A vállalkozás számára ezen értékesítési forma költséghatékonyabb, nő a kiszolgálás színvonala, újabb potenciális vevők érhetők el az interneten keresztül.

 

A  projekt elszámolható nettó összköltsége: 10.980.000.- Ft.

A MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt 2009. 03. 20-i döntésével a projekt megvalósításához 5.490.000.- Ft összegű támogatást ítélt meg. A támogatás mértéke: 50 %.

A projekt időtartama: 2009. 01. 15.- 2010. 02. 01.

 

A projekt tevékenységei: 1. Eszközbeszerzés: 1 db DELL PE T100 DCX3110-3GHz/2GB62x1TB szerver; 2. Szoftvereszközök:Hardverhez és szoftverhez kapcsolódó szolgáltatások 4. Tanácsadás 5. Képzés, betanítás. Internetes áruház szoftverének kifejlesztése. 3.

 

Az internetes áruházat és a hozzá kapcsolódó egyéb szoftvereket a Weblandia Magyarország Kft (2096 Üröm, Gábor Áron sétány 27.) fejlesztette.